گزارش روز: مورینیو تماشاچی ویژه بازی اولدترافورد

 

Jose Mourinho in Old trafford watching Manchester united-Liverpool 

کهکشانیها- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید صبح روز یکشنبه به انگلیس سفر کرد تا بازی منچستریونایتد و لیورپول از سری رقابت های لیگ برتر که در اولدترافورد برگزار می شد را از نزدیک ببیند.

هدف مورینیو از این کار زیر نظر گرفتن منچستریونایتد، حریف بعدی تیمش درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود. این دو تیم حدودا یک ماه دیگر در این مرحله مقابل هم قرار خواهند گرفت و مورینیو از هم اکنون بررسی هایش برای این دیدار را آغاز کرده است.

سرمربی پرتغالی رئال که شانس قهرمانی تیمش در لالیگا را تقریبا کنسل شده می داند تمرکزش را برروی عملکرد تیمش در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا قرار داده.

دیدار رفت منچسترو رئال در روز 13 فوریه در ورزشگاه برنابئو برگزارمی شود و بازی برگشت دو تیم روز 5 مارس در منچسترانجام خواهد شد.

مورینیو سحرگاه روز یکشنبه شهر مادرید را به مقصد منچسترترک کرد و در تمرینات یکشنبه تیمش حاضر نبود و کارانکا به جای او تیم را تمرین داد. مورینیو با کارلوس کارباخوسا (رئیس بخش مطبوعات رئال ماردید)، پابلو مونیو(مسئول سفرهای رئال)، یکی از نیروهای امنیتی و پسرش به منچسترسفر کرد و درکنار پسرش این بازی را تماشا کرد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، مورینیو که به دعوت سرالکس فرگوسن ، هفته آینده به انگلیس باز خواهد گشت تا در سمینار اتحادیه سرمربیان لیگ برتر شرکت کند.

foton

 

 



نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت11:58---25 دی 1391
slm vebe ghashangi dari khoshhal misham tabadol link konim

حسین
ساعت11:58---25 دی 1391
سلام . از وبلاگت خیلی خوشم اومد یه سوال دارم :چه جوری عکس کریس رونالدو رو گذاشتی تو قالبت.لطفا بیا به وب من و بگو و اگر از وب من خوشت اومد تبادل لینک کنیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 ا 11:46 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.